Monday, November 5, 2012

Da Li Je Dovoljno Jednom?


Dragi prijatelji,

Bila je to, najblaže rečeno, ispunjena nedelja, nedelja u kojoj sam imala priliku da se ponovo upoznam sa magičnim načinom rada ljudskog uma.
Dok sam razgovarala o vremenu i temama za radionicu koju sam sutradan održavala, mlada žena je čula moj telefonski razgovor i sa oduševljenjem i nestrpljenjem me pitala da li su radionice otvorene za svakoga. Moj odgovor je, naravno, bio “Da!”. Ona se nasmejala rekavši da njoj nije potrebno da dodje, pitala je zbog dečka, i čoveče, ako bi samo mogla da ga ubedi da dodje, svi njihovi problemi i nesuglasice bili bi rešeni, naročito što je potrebna samo ‘jedna’ radionica da bi došlo do potpune životne transformacije, jer, kako je ona to stručno objasnila - njemu je bila dovoljna jedna.
Komentari poput ovih me nasmeju, a takodje me nateraju da se zamislim... Čovečanstvo je došlo do tačke gde su ljudi spremni da ulože jedan sat, jedan dan, jedan vikend u nešto što je dobro za njih - i da se onda vrate svojim starim navikama, misleći da je jednom dovoljno. Neki ljudi su spremni da provedu ceo život prepuštajući se lošim navikama a očekuju da jednokratna čudotvorna seansa reši sve njihove probleme. Da li je dovoljan jedan odlazak u teretanu da postanemo super vitki, zategnuti i zavodljivi, ili nam je potrebno više poseta da postignemo željeni izgled?!
Kratak susret sa tom mladom ženom vratio mi je u sećanje konsultaciju koju sam imala sa svojim dragim prijateljem i izvrsnim lekarem, Dr. Džonsom, koji mi je rekao - parafraziram - da nije dovoljno jesti zdravo jedan dan! Zdravo življenje, razvijanje zdravih navika, kontrolisanje sopstvenog uma, tela i duše je nešto na čemu svi treba da radimo i što treba da bude način života.
Uostalom, imamo samo jednu šansu da živimo! Zar ne bi bilo sjajno da je učinimo veličanstvenom, živeći punim plućima, učeći da zamenimo toksičnu hranu, ljude, veze, misli sa zdravim i blagotvornim, i ne samo jednom, podsećam vas, nego zauvek! Jer dobre stvari nikada nije dovoljno iskusiti samo jedanput! Vi ćete uvek želeti više i želećete da i drugi ljudi uživaju u blagodetima dobrih stvari, zar ne?
Dakle, ovog puta vas pozivam da kreirate prostor za zdrave veze, počevši sa samom/samim sobom i da posmatrate efekat koji će to imati na sve oko vas, tako da nećete imati drugi izbor sem da to učinite trajnim i stalnim stanjem!

Obasipam vas okeanima ljubavi,

Lidija

No comments:

Post a Comment